IRLANDIA

8/22/2015

Ludzie zazwyczaj na wakacje wybierają się w ciepłe kraje. Jednak przypadło mi pojechać do totalnego przeciwieństwa - mianowicie do Irlandii. (Nie jest to jakaś ekstra ekspensiw wycieczka, dla zaciekawionych)
Kocham wszystko co celtyckie, a Irlandia to po prostu marzenie dla takiej osoby jak ja.
Poza tym wydaje mi się że mało kto może zaprzeczyć niesamowitym widokom!

Oczywiście zdjęć było znacznie więcej, bo prawie 900. Dlatego trudno było wybrać te najlepsze.

Nie znalazło się na zdjęciach również Leap Castle, oraz parę innych ruin zamków.
Leap Castle to niewielki budynek, w którym mieszka bardzo sympatyczny brodacz - muzyk.
Zameczek jest słynny z tzw. ,,Krwawej Kaplicy", nazwa wzięła się stąd że udokumentowano tu parę morderstw. Historia budynku sięga do 13 wieku! Również zarejestrowano tu ślady aktywności paranormalnej, ale jak opowiadał właściciel nie są to ,,nieprzyjazne duchy", nikt go nie straszył ani nie ciskał meblami.
Od czasu do czasu słychać na piętrze kroki, lub biesiadujący tłum ludzi.
Trochę to przerażające, zwłaszcza jak się mieszka samemu.








Zdjęcie widoku z miasteczka Scholl za Cork.
 A tu ruina kościółka na cmentarzu, w tym samym miasteczku.





Jedno z moich ulubionych zdjęć. 
 Ruiny ,,Zamku Trzech Głów" a za nimi jeziorko wpadające do morza - piękny widok



Gdyby tylko była ładniejsza pogoda, można by było cyknąć fotkę i wstawić na fejsa, na spokojnie można by było napisać że jest się w Hiszpanii, na Wyspach Kanaryjskich czy na Malediwach.











 W prawym dolnym rogu widać urywek zdania : ,, Freedom never dies"




You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ale tam ładnie! Ja bardzo lubię takie tajemnicze historie, związane z zamkami, dodają im tajemniczości, chociaż i bez tego wyglądają mrocznie. Zazdroszczę wycieczki :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :* zapraszam do mnie http://lostclaudia.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj a ja zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeju jakie piękne zdjęcia *.* chciałabym keidyś odwiedzić Irlandie!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Musiało być tam świetnie :)
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdjęcie z obrośniętą wieżą jest mega! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjęcia, musiałaś się tam świetnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu.. ten las (park?) jest cudowny *,*
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega zdjęcia *-*
    http://0kayb4e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, zaobserwowałam ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej właśnie nominowałam cię do LBA po więcej szczegółów zapraszam do mnie. .

    OdpowiedzUsuń