2 w 1

9/03/2015

Ten post będzie na dwa tematy, ponieważ stwierdziłam że bez sensu będzie pisanie tego oddzielnie.
Zostałam nominowana do tz. Liebster Blog Award, nie planowałam publikować tego typu postów ale przecież nie chcę być niegrzeczna. Dlatego, oczywiście, bardzo dziękuje Klaudii, prowadzącej bloga Strong Women. Postanowiłam nikogo nie nominować, jednak zachęcam do wypełniania. Jeżeli ktoś ma ochotę zrobić oznaczcie mnie.  A tutaj post z nominacją.


Czego w sobie nie lubisz? A co lubisz?

Nie lubię swoich pośladków na brodzie i nosa, narzekam również na budowę ciała odziedziczoną po tacie (czyt. masywną). Wbrew pozorom lubię swoje krzywe palce u dłoni. 
W przypadku ,,wnętrza" lubię swoją umiejętność dyplomacji, nie wiem czy można to zaliczyć.
(Musiałabym dłużej pomyśleć, by wymienić więcej. Dyplomacja jako pierwsza mi przyszła do głowy.)

Jak radzisz sobie z plotkami na Twój temat?

Radzić to za mocne określenie, po prostu mnie nie interesują. Nie przeczę że niejedna mnie zaciekawiła, ponieważ jestem wielką miłośniczką fantasy. (słaba ironia)

Czy potrafisz wybaczać?

Tak.

Twój ulubiony film?

Kocham oglądać filmy, oglądałam ich za dużo i za dużo mi się bardzo podobało.
Nieulubione ale fajowe to np. : ,,American Beauty", ,,Leon Zawodowiec"

Jak spędzasz wolny czas?

Katuje różne seriale, aktualnie Supernatural, czytam książki, rysuję, rozmawiam ze znajomymi, lub spotykam się z nimi,

Czy potrafisz poświęcić wszystko dla bliskich?

Dla rodziny owszem, dla przyjaciół - kwestia do przemyślenia.

Czego nie lubisz w ludziach?

Nie znoszę zawiści, nietolerancji, szufladkowania, bycia przemądrzałym, bycia narcyzem, egoizmu i kłamania. 

Twój sposób na dobry dzień? 

Powrót do pytania ,, Jak spędzasz wolny czas?"

Jaka była najgłupsza rzecz którą zrobiłaś?

Nie ma jednej najgłupszej, szczerze mówiąc są to trzy. Niestety zbyt prywatne. 

Co byś zrobiła gdybyś wygrała w totka?

Wyjechałabym z Polski, zamieszkałabym w Irlandii lub Australii (!!!).

Co jest ważniejsze uroda czy intelekt?

Nie będę kolejną dziewczyną która napisze o tym, że wygląd nic nie znaczy, i liczy się tylko to co ma się w głowie. Intelekt jest bardzo ważny, jednak uroda odgrywa też ogromną rolę. 
Nie będę się rozpisywać ponieważ wydaję mi się że wszyscy wiedzą o co chodzi.


Koniec, dziękuje za uwagę. 
I jeszcze raz dziękuje Klaudii i pozdrawiam.

Przechodząc do kolejnego tematu. Chciałabym się pochwalić cudownym naszyjnikiem jaki dzisiaj przywędrował do mnie z kurierem. 
Zdjęcia trochę podpicowane. 




Świeczka o zapachu Ylang Ylang kupiona za skromne dwa euro w Primarku.
Karteczka z logiem sklepu, zresztą bardzo ładnym, dołączona do zamówienia. 
No i gwóźdź programu czyli naszyjnik wykonany z fluorytu.
+
 Bazgroł wykonany z nudów.


Jedyne zastrzeżenia to powolna wysyłka, ponieważ czekałam na naszyjnik tydzień. 
A myślałam że będę czekać maks. 2 dni. 
Lekko się zaskoczyłam gdy zobaczyłam jakiej wielkości jest minerał.
Ale nie sprawia to żadnych problemów i jestem bez wątpienia zadowolona.







You Might Also Like

2 komentarze